מרכז שירות CD-LOG 

כתובת:  הצורן 1, כניסה 9, קומה שניה נתניה
אתר אינטרנט: CD-LOG
אימייל: rma@cd-log.co.il
טלפון: 09-8851818 (113/114)

  1. שירות במסגרת אחריות יינתן אך ורק במעבדת סי. די. לוג.
  2. כל המוצרים אשר יוחזרו צריכים להיות ארוזים היטב. סי. די. לוג לא תהיה אחראית למוצרים שנפגעו בשילוח מהלקוח לסי.די.לוג.
  3. כל המוצרים שיוחזרו חייבים להיות מלווים בתעודת משלוח ופירוט תקלה מפורט. מוצרים ללא פירוט תקלה יוחזרו ללקוח ללא טיפול.
  4. במקרה הצורך סי.די. לוג רשאית לדרוש העתק חשבונית קנייה של המוצר שהוחזר.
  5. מסכים חייבים להיות מופרדים וארוזים היטב בקופסה של מסכים בלבד.
  6. אחריות מוענקת לרוכש המוצר בלבד. אין אחריות לצד ג'.
  7. במידה ומוצר נפגם בזמן ההובלה מסי. די. לוג ללקוח, הלקוח חייב להודיע על כך תוך יומיים מקבלת המוצר. אחרי יומיים סי. די. לוג לא תהיה אחראית על המוצרים הפגומים.

רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של מחקר מחשבים.